Odpowiedzi

2009-11-25T15:00:35+01:00
Swoją - przez to, że utrzymuję kontakt Bogiem i niosę pomoc ludziom, jestem odpowiedzialny za swoją świętość.

Kościoła - należąc do niego.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:03:24+01:00
Jeżeli przyjmuję jakąś religię to jestem odpowiedzialna za to jak postrzegają mnie inni, więc muszę stosować się do zasad biblijnych, wtedy zachowuję odpowiedzialność za świętość kościoła.