Na podstawie poniższych danych oblicz przyrost naturalny oraz rzeczywisty ludności.
* W 2006 r. w pewnym mieście urodziło się 3 tyś. dzieci, a zmarło 2,7 tyś. osób. Do miasta przyjechało 1 tyś. osób, a wyjechało z niego 1,8 tyś. osób.

Z góry dziękuje za pomoc

3

Odpowiedzi

2009-11-25T15:02:05+01:00
3000- 2700=3000 +1000 =4000-1800=2200
10 2 10
2009-11-25T15:03:26+01:00
3 000-2 700=300-->naturalny
1 000-1 800= -800-->rzeczywisty
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:04:49+01:00
3000 - 2700 = 300 Przyrost naturalny
1000 - 1800 = -800 Saldo migracji

300 - 800 = -500 Przyrost rzeczywisty
20 4 20