Odpowiedzi

2009-11-25T15:09:41+01:00
217g = x + 16g
201g = x

rtec = 201g

217g = 100%
201g = x

x = (201g * 100%) : 217g = 20100 : 217 = 92.62%
3 2 3
2009-11-25T15:21:40+01:00
Odpowiedź znajduje się w załączniku ;))

Pozdrawiam >D.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:33:00+01:00
Najpierw obliczmy ile jest rtęci:
217g-16g=201g

Potem liczymy ile to w procentach:

201
---- * 100%=92,6%
217

Odp.: Rtęć stanowi około 92,6% tlenku rtęci(II).
4 4 4