Uczeń przebywa w szkole przez 6 godzin lekcyjnych. z pięciu przerw jedna trwa 20 minut, a pozostałe 10minut. O której godzinie uczeń skończy lekcje , jeżeli rozpoczyna o godz. 8:00 ?

(TO PONIŻEJ MUSI BYĆ WYPEŁNIONE !!!!)

DANE :

SZUKANE :

ROZWIĄZANIE :



ODPOWIEDZ :

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:06:59+01:00
Dane:
Zaczyna szkołę o 8:00
Lekcja trwa 45 minut
MA 6 lekcji czyli 45 * 6 = 4,5 h
4 * 10 + 20 = 60 minut przerwy trwają

Szukane:
O której skończy lekcję

Rozwiązanie:
4,5 h + 60 minut = 5,5 h
8:00 + 5,5 h = 13:30

Odp:
Lekcję skończy o 13 30 .
13 4 13
2009-11-25T15:09:12+01:00
DANE :
8.00=zaczyna lekcjie
6godz lekcyjnych=4,5h
5przerw=1h

SZUKANE :
ile jest w sql?

ROZWIĄZANIE :
6godz lekcji= 4,30min
5przerw=1h
8.00+4.30h+1h=13.30

ODPOWIEDZ :
Kończy o 13.30
5 4 5