Zredaguj list do redakcji czasopisma młodzieżowego,do działu "LEKTURY OBOWIĘZKOWE W SZKOLE PODSTAWOWEJ".ZAPROPONUJ WŁĄCZENIE DO ZESTAWU LEKTUR LUB WYKREŚLENIE JAKIEJŚ KSIĄŻKI.PAMIĘTAJ O UKŁADZIE GRAFICZNYM LISTY I PISOWNI ZAIMKÓW.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T08:52:39+01:00
Nowa lista lektur,która wspaniale wpłynęłaby na rozwój szkoły to:
Powinniście sami rozwiązywac pracę domowe cz.1
LeNiwi cz.2
Nauka,czyni mistrza.cz.4
Myślisz o tym,że wszyscy za ciebie wszystko rozwiążą cz.1
2009-11-28T09:02:16+01:00
Moim zdaniem zamiast lektury ,,Akademia pana kleksa" mogła by być lektura :
-,,Harry Potter"
lub
-,,Opowieść z Narni"
lektura ,,chłopcy z placu broni" jest wspaniałą lekturą dlatego uwarzam ze powinna zostać . Lektura ,,ten obcy" tez ma fajna treść. Mam nadzieje ze ,,Harry Potter" kiedys będzie lektura
1 1 1