Odpowiedzi

2009-11-25T15:09:29+01:00
Cena spodni= 0,2* 200= 40
200-40= 160
cena kamiezlki= 160- 160% ceny kamizelki
1- 1 %
100- 100%
cena kamizelki - 100 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:10:54+01:00
Spodnie sa o 60% droższe od kamizelki,a o 20% tańsze od marynarki.Marynarka kosztuje 200 zł.Ile kosztuje kamizelka?

x-koszt kamizelki
160%x=1,6x- koszt spodni
0,8*200- koszt spodni

1,6x=0,8*200
1,6x=160
x=100zł
Kamizelka kosztuje 100zł
2009-11-25T15:22:12+01:00
20%z200=40
200-40=160
60%z160=56
160+56=216
Odp:Kamizelka kosztuje 216zł