Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:10:27+01:00
1.Otwieraj się na świat i ludzi.
2.Dąż do spełmnienia swoich marzeń.
3.Rozwijaj swoje zainteresowania i talenty.
4.Dziel się swoim szczęściem z innymi.






Myślę że bardzo pomogłem.. ;pp pozdrawiam... ;DD
2009-11-25T15:11:09+01:00
2009-11-25T15:11:29+01:00
1. Szczerze się uśmiechaj, bo jak wiadomo uśmiech skraca dystans.
2. Ważne jest też, aby dzielić się z innymi, to na prawde daje wewnętrzne szczęście.
3. Dużo rozmawiaj u utrzymuj dobre kontakty z ludzmi.
4. Rozgrzewaj atmosfere humorem.
5. Bądź miła, pomocna.


;)