Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:12:37+01:00
50% nie wie ze 50 to pol.
50% z tej polowy (czyli 25% klasy) nie wie ze 100% to 1
50% z nich (czyli 12,5% czyli 4) nie slyszalo slowa procfent.

12,5% = 4
25%=8
50%=16
100%=32
8 4 8
2009-11-25T15:13:10+01:00
50% uczniów pewnej klasy nie wie ,że 50% to pół,50%tej połowy klasy nie wie nawet że 100% to jeden a 50% z nich,czyli 4 uczniów,nawet nie słyszało słowa ''procent''.Ilu uczniów liczy ta klasa?

1/2 x- wie ,że 50% to pół
1/4x-nie wie nawet że 100% to jeden
1/8x=4 nie słyszało słowa ''procent''

x=32
4 2 4