Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:18:57+01:00
Królewicz obudził śpiącą królewnę i królewna pyta:
-kim jesteś piękny panie?
on odpowiada
-Jestem Twoim wybawcą.
-Och.. królewiczu pocałuj mnie zanim zasnę na wieki.
-Królewno zrobie to z przyjemnością.
Królewicz złożył pocałunek na jej pięknych ustach i od tąd żyli w wielkiej miłości z gromadką dzieci długo i szcześliwie.


:)
pozdrawiam :)
1 1 1
2009-11-25T15:22:42+01:00
Gdy królewna się obudziła spytała. :
- Kim jesteś, mój wybawco?
- Twoim królewiczem.
- Czy w ramach podzięki, królewiczu pozwolisz, że złożę pocałunek na Twoich ustach?
- Oczywiście królewno.
I Happy End. ;)
1 1 1