Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:15:47+01:00
1. Wszechocean
2. Spokojny
3.Arktyczny
4.Atlantycki
5.Indyjski
39 2 39
2009-11-25T15:16:01+01:00
1) wody wszystkich oceanów i mórz - to chyba tzw. Wszechocean
2) jest największym oceanem - Pacyfik (Ocean Spokojny)
3) pięąty co do wielkości ocean na Ziemi - Ocean (Morze) Arktyczny lub też inna nazwa: tzw. Północny Ocean Lodowaty
4) oddziela Europę od Ameryki - Ocean Atlantycki (Atlantyk)
5) Znajduje się na południe od równowleżnika 60*S - tzw. Południowy Ocean Lodowaty (lub Ocean Południowy)
6) można go zobaczyć ze wschodnich wybrzeży Afryki - Ocean Indyjski (Indyk)
95 4 95