Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:18:47+01:00
OGŁOSZENIE.

Pragniemy serdecznie zaprosić uczniów Gimnazjum nr. 8 w Warszawie na wieczorek Andrzejkowy, który odbędzie się dnia 30 pażdziernika br. w dużej sali gimnastycznej. Przewidziane wróżby, oraz poczęstunek. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły ( proszę dzwonić pod numer : 786543565. ). Dla chętnych odbędzie się dyskoteka w klubie " Czarny kot " przy ulicy 3-go Maja. Mile widziana jest również pomoc w przygotowaniu imprezy ( tj. pomoc w udekorowaniu sali, przygotowaniu wróżb oraz poczęstunku, przygotowanie krótkiej prezentacji o święcie św. Andrzeja ).Bardzo prosimy chętne osoby do zgłaszania się u uczniów.O szczegóły imprezy proszę pytać uczniów klasy 2 "b" lub samorządu szkolnego.
Serdecznie zapraszamy.
Uczniowie klasy 2 "b"


lub

OGŁOSZENIE !
Dnia 30 listopada 2009 roku o godzinie 18.00 w Miejkskim Domu Kultury odbędzie się impreza Andrzejkowa. W programie przewidziane są m.in :
- najlepsze wróżby andrzejkowe.
- dyskoteka.
- poczęstunek.
- nauka tańca ludowego u mistrzów tańca.
Osoby chętne zapraszamy z osobą towarzyszącą. Wstęp płatny ; 10 zł. Szczegóły na stronie : www.imprezyandrzejkowe-sanok.pl . Zapraszamy !
Z poważaniem.
Rada Miasta.
1 5 1
2009-11-25T15:20:43+01:00
Dnia 30 listopada o godzinie 18 w Miejskim Domu Kultury odbędzie się Wieczorek Andrzejkowy (jak chcesz, możesz to inaczej nazwać) dla dzieci i młodzieży. Przewidywane wróżby i tańce.
Wstęp wolny.
1 5 1