Odpowiedzi

2009-11-25T15:17:09+01:00
1.Krew doprowadzając do komórek
pokarm, pełni rolę kelnera.
2.Danuśka, po wejsciu na ławkę, zaczęła grać na lutownicy.
3.Gdy był małym chłopcem,jego matka spadła z drzewa.
2009-11-25T15:17:54+01:00
1.Doprowadzając pokarm do komórek
, krew pełni rolę kelnera.
2.Danuśka, wszedłszy na ławkę, zaczęła grać na lutownicy.
3. Gdy był małym chłopcem, jego matka spadła z drzewa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:20:46+01:00
1.(nie wiem)
2.Danuśka wszedłszy na ławkę, zaczęła grać na lutni.
3.Jego matka będąc małą dziewczynką spadła z drzewa.