Odpowiedzi

2009-11-25T15:20:41+01:00
P1 = 35 x 45 = 1575
P2 = 5 x 5 = 25
25 x 5 = 125
1575 : 125 = 12.6
odp. conajmniej 13 paczek :]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:21:06+01:00
35*45= 1575 (pow. blaszki)
5*5= 25 (1 herb.)

1575/25=63
63/12=5,25
czyli musi kupic co najmniej 6 paczek
2009-11-25T15:30:13+01:00
P(blaszki)= 35cm*45cm=1575
p(herbatnika)=5*5=25
1575/25=63
63/12=5,25
Odp. Babcia musi kupić 6paczek herbatników.