Odpowiedzi

2009-11-25T15:40:12+01:00
Powinno się chodzić z domu do domu śpiewając kolędy]
można się przebrać za maryję józefa pasterza trzech króli anioła diabła
mozna w domu przedstawić jakieś przedstawienie jakieś wierszyki powiedzieć zaśpiewać kilka kolęd
mozna zaprosić kogos do środka zaprosić na herbatkę poczęstować czymś słodkim
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:41:03+01:00
Szopke z drewna w środku jakieś figurki i sianko. Przebieżcie sie za diabła i ducha i Maryje i Józefa i Maryja ma trzymać na rękach lalke to bedzie Jezusek :D:D jak otworzą wam drzwi to śpiewacie kolęde i i mówicie:

Na szczęście, na zdrowie na ten Nowy Rok,
żeby się Wam rodziła kapusta i groch.
W każdym kątku po dzieciątku,
A na piecu troje,
Które będzie najładniejsze
To będzie moje".

moze ci pomoże
1 5 1