Odpowiedzi

2009-11-25T15:42:02+01:00
Proszę bardzo oto oni ; :)

Kapłani-
-Święty Antoni
-Święty Benedyktyn
Męczennicy-
-Święty Szczepanie
-Święty Ignacy Antiocheński
Doktorzy Kościoła-
-Święty Ambroży
-Święty Hieronim
Świeccy-
-Święty Ludwik
-Święty Kazimierz

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:44:19+01:00
A)KAPŁANI:
- Antoni
- Benedykt
b)MĘCZENNICY:
- Szczepan
- Bonifacy
c)DOKTORZY KOŚCIOŁA:
- Ambroży
- Hieronim
d)ŚWIECCY:
- Ludwik
- Kazimierz

Proszę bardzo ;]
2009-11-25T15:52:34+01:00
A) kśądz, biskup b) jezus, piotr c)juzef, łukasz d)piotr, mateusz