Odpowiedzi

2009-11-25T15:32:51+01:00
A)
d = 2πr
d = 2π *7,5
d = 15π

b)
4dm 5cm = 45 cm
d=2πr
d=2π * 45
d= 90π
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:34:08+01:00
A) 7.5 cm

długość okręgu:
l =2 * pi * r
l = 2* pi * 7.5
l = 15 pi [cm]

P = pi * r (do kwadratu)
P = pi * 7.5(do kwadratu)
P= 56.25 [cm kwadratowych]

b) 4 dm 5 cm
= 45 cm

długość okręgu:
l =2 * pi * r
l = 2* pi * 45
l = 90 pi [cm]

P = pi * r (do kwadratu)
P = pi * 45(do kwadratu)
P= 2025 [cm kwadratowych]
2009-11-25T15:34:10+01:00
A)r= 7,5 cm

Ob= 2*π*r
P=π*r²

Ob=2*3,14*7,5
Ob= 47,1 cm w przyblizeniu oczywiscie

P= 3,14 * 7,5²
P=176,625 cm²

b) 4dm 5cm = 4,5 dm

Ob=2*π*r
P=π*r²

Ob=2*3,14*4,5
Ob = 28,26 w przyblizeniu oczywisci

P = 3,14* 4,5²
P= 63,585 dm²