Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T15:34:01+01:00
Teatr wpsolczesny;
sa mikrofony'
wystepwowac moga wszyscy
nie msuza miec masek
teart starozytnej grecji
musieli miec buty na koturnach
musieli miec maski
zawsze na koncu tragedi konczylo sie smiercia glownego bohatera
byly komedie i tragednie
wystepowac mogli mezczyzni
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:37:36+01:00
TEATR
STAROZYTNY
-aktorzy męzczyżni
- maski koturny(buty na wysokim obcasie)
- pod gołym niebem
- raz w roku

WSPÓŁCZESNY
- aktorzy: kobiety i mężczyźni
- maski zakładane są rzadko (brak masek i koturn)
- teatr nie jest pod gołym niebem tylko w budynku
- jest cały rok
2009-11-25T16:29:09+01:00
Współcześnie teatry odbywają się w budynkach, natomiast w starożytnej grecji
odbywały się one na wolnym powietrzu.Po za tym w starożytnej grecji aktorami mogli być tylko mężczyźni, a współcześnie aktorami mogą być zarówno kobiety,
mężczyźni a nawet dzieci.