Odpowiedzi

2009-11-25T15:33:20+01:00
Wynika to głownie z przesuniecia granic ówczesnej polski ,po 2 wojnie swiatowej -granica została przesunieta z wschodu na zachód.
2009-11-25T15:33:44+01:00
Poniewarz na ukrainie jest inna waluta i ludzie jerzdrza tam na zakupy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:06:23+01:00
Sądzę, że chodzi tu o przesiedlenia w czasie okupacji Polski. Polacy przesiedlali się tam (samodzielnie lub pod przymusem) dla lepszego życia. Gdy Polska znów stała sie wolnym krajem, po prostu już nie wracali. Założyli rodziny, pobudowali domy, tam maja dorobek życia i tam wciąż mieszkają.Ale też dlatego bo myślą, że znajdą tam pracę. Twierdzą, że w Polsce nie ma dla nich warunków
Myślę że pomogłam
2 3 2