Odpowiedzi

2009-11-25T15:32:04+01:00
Jezus uczył miłosci jednego człowieka do drugiego(wzajemnej)
2009-11-25T15:31:40+01:00
Jezus uczy miłości do Boga, Miłości do Bliźniego oraz miłości do otaczającego nas świata
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:34:16+01:00
Pan Jezus uczy nas miłości dla bliźniego. Chce żebyśmy szanowali siebie nawzajem . Miłość którą nauczył nas Jezus jest dobra, uczciwa, wierna aż do śmierci . Dzięki miłości nauczonej przez Pana mozemy zdobywać nowych przyjaciół, i żyć w miłości aż do śmierci .
1 4 1