Odpowiedzi

2009-11-25T15:35:31+01:00
Jesli czlowiek wazy np. 50 kg
waga konia=500 kg
wiec jest ciezszy o 450 kg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:38:09+01:00
1. Kopa jest większa od mendla 4 razy
lub większa o 45 sztuk

2.
10a- waga konia
a - waga człowieka

przykład:
1000kg - waga konia
100kg - waga człowieka
2009-11-25T15:55:17+01:00
Zad 1
Kopa jest większa od mendla o 45 sztuk
Zad 2
x waga człowieka
10x waga konia
10x-x= 9x
koń jest cięższy od człowieka 9 razy