Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:39:55+01:00
Witajcie drogie żabki!
Na wstępie mojego listu przepraszam was za dzisiejsze zachowanie moich kolegów.
Piszę do was, żeby okazać moje wspołczucie gdy dzieje wam się coś złego. Wkońcu jesteście również żywymi organizmami i z czyjejś lekkomyślności i głupoty nie powinna wam się dziać krzywda! Obiecuję, ża postaram się zrobić coś więcej w tej sprawie.

<podpis.>
3 5 3
2009-11-25T15:42:00+01:00
Wilkowyje 25.11.2009

Drogie żaby,przepraszam za tych chłopców którzy wam zniszczyli miejsce zamieszkania.Jest mi bardzo przykro i żal za nich.Nigdy dotąd nie sprawiali kłopotów,aż do teraz,ten wybryk był ich pierwszym przekroczeniem dobrego zachowania.Jest mi za nich bardzo głupio i proszę nie wnosić skargi.

PS.Obiecuję że naprawią wyrządzone szkody.

Edward Rembajło.