Odpowiedzi

2009-11-25T15:42:20+01:00
Chodzimy do kościoła modlimy się wspólnie przyjmujemy chrzest komunnię świętą
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:43:08+01:00
W mojej rodzinie wiare przekazujemy tak ze chodzimy co tydzien do kosciola i na wieksze swieta typy boze narodzenie
20 3 20
2009-11-25T16:11:36+01:00
Np.
W mojej rodzinie wiara przekazywana jest przez udzial w Mszy świętej, wspólne słuchanie Słowa Bożego, podczas modlitwy, przystepując do sakramentów.
26 4 26