1.wpisz znaki nierówności < lub> między podane skale .

1:100 1:50000 1:1000 1:25000 1:1000000

2.skale liczbowe przedstaw w postaci skali mianowej :
a) 1:10000
b) 1:500000
c) 1:20000000

3. skale mianowe przedstaw na skalne liczbową.
a) 1cm-500m
b)1cm-25m
c) 1cm-2km

4.Na planie w skali 1:2000 dom miał wymiary : długość 2cm a szerokość 1,1 cm. Oblicz jego wymiary.



Proszę o oblicznia ;**

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:48:28+01:00
1:100 <1:1000 <1:25000 <1:50000 <1:1000000

a) 1:10000 - 1cm - 100m
b) 1:500000 1cm - 5km
c) 1:20000000 1cm -200km

a) 1cm-500m 1:50000
b)1cm-25m 1:2500
c) 1cm-2km 1:200000

1:2000 1cm-20m

2cm-40m
1,1cm-22m
1 1 1
2009-11-25T15:52:38+01:00
1. 1:100<1:50000>1:1000<1:25000<1:1000000
2.1:10000
1cm-10000cm
1cm-100m
b)1:500000
1cm-500000cm
1cm-5000m
1cm-5km
c)1:20000000
1cm-20000000cm
1cm-200000m
1cm-200km
3a) 1cm-500m 1cm-50000cm 1:50000
b)1cm-25m 1cm-2500cm 1:2500
c)1cm-2km 1cm-2000m 1cm-200000cm 1:200000
1 5 1
2009-11-25T15:52:57+01:00
Ad.1.
1:100>1:1000>1:25000>1:50000>1:100000
ad.2.
a)1cm-100m-0,1km
b)1cm-5km
c)1cm-200km
ad.3.
1:50000
1:2500
1:200000
ad.4.
Jego wymiary to: długość-40m, szerokość-22m
1 5 1