Odpowiedzi

2009-11-25T15:54:37+01:00
A) 2x²+5x-6x-15 ≤ 4x²-2x-12x+6
2x²-x-15 ≤ 4x²+14x+6
b) x²+25 ≥ 2x²+100
c) x²+6x ≤ 12x-9
d)-2x²+5x+5 > 2x+4-3x²-3x
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:56:19+01:00
A)(x-3)(2x+5)≤ (2x -6)(2x-1)
2x²+5x-6x-15≤4x²-2x-12x+6
2x²-x-15≤4x²-14x+6

b)(x+5)²≥ (2x+10)²
x²+10x+25≥4x²+40x+100

c) x(x+6)≤ 3(4x -3)
x²+6x≤12x-9

d) - 2x²+5(x+1)< 2(x+2) -3x(x+1)
-2x²+5x+5<2x+4-3x²-3x