Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:46:23+01:00
Miły dialog rodzica z dzieckiem


t:czesc synu!
s:czesc ojcze!
t:jak tam w szkole?
s:aaa dobrze!
t-wpadły może jakieś ocenki?
s:a no wpadly!
t:a jakie dobreczy zle zle?
s-i te dobre i te zle.od ktorych zaczac?
t:no to moze od tych dobrych!
s:no wiec dostalem 5 z polskiego,5 z angieskiego no i 4 z biologi.
t:mmm no to dobrze!gratuluje!a te zle?
s:no to 3 z niemieckiego,2 z histori no i 1 z matematyki.
t:z matematyki kapa?nic sie tu nie dziwic ja z matmy tez nie bylem dobry,wiec sie nie martw!
s:no wiem,ale to jest kolejna kapa,jaka mam.
t:to trzeba cos z tym zrobic!koniecznie!zapisze cie na dodatkowa matemtyke,i zobaczymy czy cos ci pomoze,ale wiesz ty tez musisz zabrac sie do tego ostro.
s:no wiem!
t:noo.to jutro zapisze cie na matme.a teraz chodz na telewizor obejrzymy se meczyk:)
s:mecz?a kto z kim gra?
t:no przeciez polka z niemcami.
s:aaa,rzeczywiscie zapomnialem!
s i t:polska!polska!polska!
2009-11-25T15:46:57+01:00
- Cześć
- Hej
- Co dziś działo się w szkole ?
- Aaa nic ciekawego
- Idziesz jutro do kina ?
- A co wyświetlają?
- Harrego Pottera
- To mogę iść
- To do jutra
- Papa


Na szybko ;p