Napisz rozprawke na temat "Czy warto miec domowa biblioteczke?"
Teza1 warto miec w domu zbior ksiazek

Argument1Mozna czerpac wiedze
Przyklad1Korzystanie ze slownikow
przyklad2 wykorzystanie encyklopedi

A2 Spedzanie wolnego czasu -ulatwienie
P1Czytanie horrorow
P2 Czytanie ksiazek przygodowych

A3 Oszczednosc czasu
P1 Szukanie lektury
P2Mozliwos pozyczenia koledze

Dla ulatwienia podam wam wyrazy ktor podal nam nauczyciel
Po pierwsze,moim pierwszym argumentem, ktory chce omowic jest sprawa spedzania wolnego czasu
Z kolei omowie zagadnienie...
przejdzmy teraz do problemu...
zastanowmy sie teraz nad sprawa...

Prosze o jak najszybsze napisanie (NIE Z NETA !!!)
Za najlepsza daje naj

A -argument
P-przyklad

2

Odpowiedzi

2009-11-25T16:00:31+01:00
Uważam ze warto miec swoją domową biblioteczke . Uzmysłowie to wszystkim przedstawiając kilka argumentów .
Po pierwsze,moim pierwszym argumentem, ktory chce omowic jest to że w weekend mamy sporo wolnego czasu, lub w deszczowy dzień mozemy sobie zawsze poczytać jakąś lekture i sięgamy wtedy do biblioteczki .
Następnym moim argumentem jest otrografia .
Dzięki książką i ich czytaniu wzrokowo możemy się nauczyć ortografii, a także lepszego czytania.
Kolejnym argumentem może być to iż gdybyśmy nie mieli w domu biblioteczki musielibyśmy biegac po bibliotekach publicznych i szukać wybranej książki .
A jesli mamy ją w domu mozemy łatwo i syzbko wybrać nasza ksiązke .
Myśle ze przetoczone argumenty pozwolą się w pełni zgodzić z stwierdzeniem zawartym w temacie . Podzielam ten pogląd i sądze że warto mieć w domu biblioteczkę .
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:33:55+01:00
Niektórzy ludzie twierdą, że książki się nie przydadzą.Ja jednak często zadaje sobie pytanie czy warto mieć w domu własną biblioteczkę i dochodzę do wniosku że biblioteczka posiada dobre i złe strony ale przede wsztstkim uważam że ksiazki ucza nas zyc a zycie jest pelne niespodzianek
po pierwsze majac wlasna biblioteczke nie mosimy wychodzic z domu do biblioteki po ksiazke tracimy wtedy nasz cenny czas czesto rezygnuja ze swoich odowiazkow lub przyjemnosci biblioteki otwarte sa zazwyczaj tylko w dni robocze w okreslonych godzinach bardzo czesto w ten czas duzo ludzi pracuje i z roznych powodow nie moze wyjsc do biblioteki majac wlasna biblioteczke nie mosimy sie martwic ze nie zdazymy pojsc po ksiazke mamy ja zawsze wtedy kiedy tylko chcemy
po drugie nie wszystkich ludzi stac aby sprawiac sobie tak drogie presenty jak ksiazki bardzo duzo ludzi uwaza ze biblioyeczka w domu jest potrzebna ale niestety bardzo wiele rodzin nie ma z czego sie utrzymywac nie starcza im na jedzenie na ubrania a dzieci rodzice moga tylko pomazyc o domowej biblioteczce
nalezy dodac za majaac wlasna biblioteczke bardziej szanujmy ksiaxzki staramy sie aby pozostaly one w jak najlepszym stanie bo wiemy ze zeby je kupic mosielismy ciezko pracowac z czasem szanujemy tez ksiazki wypozyczane z biblioyeki wiedzac za kozysta z niej mnostwo ludzi a z doswiadzcenia wiemy ze nie chetnie czyta sie brudne i podarte ksiazki
uwazam zze biblioteczka jest przydatan i potrzebna w zyciu sadze z epowinno sie miec ja w domu ale z umiarem wiedziec kiedy mozna sobie pozwolic na pzryjemnosci a kiedy wydac te pieniaze na coz pozytniejszego
18 4 18