Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:07:09+01:00
A)theatron-widownia, miejsce dla widzów wznoszące się ku górze
B)orchestra-miejsce tańców i śpiewu chóru
C)skene-budynek naprzeciw widowni, pełniący funkcję tła akcji
oraz magazynu na dekoracje i machiny.
D)paraskenia(rampe)-przybudówki umieszczone po obu stronach
skene
E)proskenion-podwyższenie na którym występowali aktorzy
F)parodos-wejście boczne dla chóru znajdujące się między sceną
i widownią xP
4 3 4
2009-11-25T16:16:27+01:00
Skene - garderoba
orchesta - tam wystempował chór
proskenion - tam występowali aktorzy
parodos - boczne przjście
theatron - widownia
2 4 2