Wskaż zdanie prawdziwe:
1.Na każdym trójkącie można opisać okrąg.
2.Na kazdym czworokacie mozna opisac okrag
3.W kazdy trójkat mozna wpisac okrag
4.W kazdy czworokat mozna wpisac okrag
5.Na kazdym wielokacie foremnym mozna opisac okrag
6.w kazdy wielokat foremny mozna wpisac okrag

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:01:20+01:00
Wskaż zdanie prawdziwe:
1.Na każdym trójkącie można opisać okrąg. tak
2.Na kazdym czworokacie mozna opisac okrag nie
3.W kazdy trójkat mozna wpisac okrag tak
4.W kazdy czworokat mozna wpisac okrag nie
5.Na kazdym wielokacie foremnym mozna opisac okrag tak
6.w kazdy wielokat foremny mozna wpisac okrag tak
16 4 16
2009-11-25T16:02:47+01:00