Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:04:26+01:00
1 w ksiazce jest wiecej informacji o wydarzeniach
2 ksiazka jest ciekawsza
3 ksiazke sie czyta a film sie oglada
5 w ksiazce jest wiecej szczegolow
6 w filmie nie ma wszystkiego tego co jest w ksiazce
7 w filmie jest wszystko pokazane a w ksiazce tylko kilka obrazkow
2 1 2
2009-11-25T16:11:34+01:00
1. Książkę trzeba przeczytać a film obejrzeć.
2. W książce jest inaczej niż w filmie.
3.Film można przewinąć.
4.Film się lepiej ogląda.
5.Film jest realny.
4 2 4