Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:04:53+01:00
Dźwięk to fala akustyczna rozchodząca się w danym ośrodku sprężystym (ciele stałym, płynie, gazie).

W potocznym znaczeniu dźwięk to każde rozpoznawalne przez człowieka pojedyncze wrażenie słuchowe.
2009-11-25T16:05:10+01:00
Dźwięk - wrażenie słuchowe spowodowane falą akustyczną rozchodzącą się w ośrodku sprężystym (ciele stałym, płynie, gazie). Częstotliwości fal, które są słyszalne dla człowieka, zawarte są w paśmie między wartościami granicznymi od ok. 16-20 Hz do ok. 16-20 kHz.
2009-11-25T16:05:44+01:00
Dźwięk jest to wszystko co słyszymy, a więc: odgłosy przyrody, hałasy cywilizacji, grające instrumenty. Dźwięki powstają w wyniku drgań różnych przedmiotów.