Odpowiedzi

2009-11-25T16:08:23+01:00
Rodzaj literacki: dramat (utwór przeznaczony do wystawienia na scenie).

Gatunek literacki: komedia (komedia charakterów).

Akcja komedii rozgrywa się na początku XIX w. Miejscem akcji jest podzielony na połowę zamek, ale nie można dokładnie określić jego położenia.
2009-11-25T16:09:23+01:00
Rodzaj literacki - dramat
gatunek- komedia
czas akcji- początek XiXw
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:12:07+01:00
Rodzaj literacki: dramat (utwór przeznaczony do wystawienia na scenie).

Gatunek literacki: komedia (komedia charakterów).

Akcja komedii rozgrywa się na początku XIX w. Miejscem akcji jest podzielony na połowę zamek, ale nie można dokładnie określić jego położenia.
1 5 1