Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:16:18+01:00
No może byc np. Opium w Rosole?
Ten utwór mi sie podoba, ponieważ opowiada o dziewczynie i jest bardziej dla dziewczyn.
Jest moim ulubionym, ponieważ opowiada o samotnej dziewczynie,która chodzi od drzwi do drzwi i prosi żeby ją zaprosic na obiad.

Występują tez tak inne osoby, któreteż mnie zachwyciły swą osobowaścią i niezwykłych charakterem.



może byc tyle więcej nie udało się wymyślic chociaż czytałam tą lekture i polecam ;)
2009-11-25T16:17:02+01:00
Małgorzata Musierowicz jest autorką cyklu powieści pt. "Jeżycjada". Moją ulubioną książką z tej serii jest "Kłamczucha". Książka ta opowiada o wielkiej miłości Anieli Kowalik i Pawła Nowackiego. W książce tej są też poruszone inne problemy Anieli takie jak np. jej problemy szkolne czy miłość kolegi. Historia życia Anieli jest bardzo romantyczna, Pawła poznaje na plaży w Łebie, który jest tam na wakacjach.