Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:18:57+01:00
Mogę zapisać się to jakiejś grupy parafialnej, gdzie rozmawia się o Bogu.
Należy nie tylko ciałem uczestniczyć na mszy ale całym sobą
Tagże należy się modlić o pogłebienie wiary.
Należy czytać pismo święte, i się zastanowić nad tym co tam jest napisane
1 5 1
2009-11-25T16:20:33+01:00
Możesz zacząć chodzić na różaniec i na żal za grzechy aby odpokutować swoje czyny a przy okazji pomodlić się za bliskich. Możesz też pomagać pogłębić wiarę swoich kolegów lub koleżanek opowiadając im o Bogu i o jego wspaniałych czynach.