Odpowiedzi

2009-11-25T16:15:54+01:00
Zacząć czytać biblie ,pojsc do spowiedzi i komuni .
2009-11-25T16:16:51+01:00
-pomodlić sie
-przeczytać biblie
-pójść do kościoła
-porozmyślać o bogu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:19:20+01:00
Aby pogłębić swoją wiarę w Boga w Trójcy Jedynego można, a nawet należy codziennie czytać fragmenty Biblii (w gronie rodzinnym), uczęszczać w mszach świętych, mi.in. brać udział w zbliżających się rekolekcjach. Najważniejszym pogłębianiem wiary jest przyjmowanie sakramentów świętych (spowiedź, przyjmowanie eucharystii).