Odpowiedzi

2009-11-25T17:03:19+01:00
A)
4x²+28x+49=16
4x²+28x+33=0

Δ=28²-4×4×33
Δ=784-528
Δ=256
√Δ=16

x₁=-28-16/2×4
x₁=-44/8
x₁=5,5

x₂=-28+16-2×4
x₂=-12/8
x₂=1,5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:26:36+01:00
B) x²-8x+8=0

Δ= b² - 4ac
Δ= 64 - 48
Δ= 16
√Δ= 4

x1= -b-√Δ/2a
x1= (8-4)/2
x1=2

x2= -b+√Δ/2a
x2= (8+4)/2
x2= 6

c) x²+3x+2=0
Δ= b² - 4ac
Δ=9-8
Δ=1
√Δ=1

x1= -b-√Δ/2a
x1= (-3-1)/2
x1= -2

x2= -b+√Δ/2a
x2=(-3+1)/2a
x2= -1