Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:24:16+01:00
1)
15% z 28zl=0,15*28=4,2zł
140% z 8kg=1,4*8=11,2kg
1,2% z 20zl= 0,012*20=0,24zł
13%z 25cm =0,13*25=3,25cm
2)
1500zł - pensja Artura
2500zł - pensja pana Piotra
19% z 1500zł=0,19*1500=285zł - podatek Artura
19% z 2500zł = 0,19*2500=475 - podatek pana Piotra
475-285=190

Odp: płaci o 190 złotych więcej
1 5 1
2009-11-25T16:24:28+01:00
15% z 28zl
0,15*28=4,2
140% z 8kg
1,4*8=11,2
1,2% z 20z
0,012*20=0,24
l
13%z 25cm
0,13*25=3,25


2

0,19*2500=475 zl
0,19*1500=285
o 190 zł
1 3 1
2009-11-25T16:29:28+01:00
Zad 1
0,15*28= 4,2zl
1,40*8=11,2kg
0,012*20=0,24zł
013*25=3,25cm

zad 2
pan artur
1500*0,19=285zł
pan piotr
2500*0,19=475zł

475-285=190zł
pan pitr placi o 190zl wiecej podatku.
1 1 1