Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:35:53+01:00
Dane:
Fw powietrzu=500N
F w wodzie= 200N
a) Fw=500N-200N=300N i to jest wynik.
b) Fw=q*g*v
V=Fw/ q*g
V=300N/1000kg/m(do potęgi 2) *10m/s(to potęgi 2)
V= 3/100mdo potęgi 3 ;P
1 3 1
2009-11-25T17:12:23+01:00
Fg=500N
Fg-Fw=200N
Fw=500N-200N=300N
Fw=ρ*g*V
V=Fw/ρ*g
V=300N/(1000kg/m³ *10m/s²)=0,03m³
1 5 1
2009-11-25T17:20:14+01:00
Fg=500N
Fg-Fw=200N
Fw=500N-200N=300N
Fw=ρ*g*V
V=Fw/ρ*g
V=300N/(1000kg/m³ *10m/s²)=0,03m³
1 5 1