Odpowiedzi

2009-11-25T16:23:36+01:00
Byłbym w wielkim szoku,ale i byłbym dumny, że Bóg wybrał właśnie mnie. Z radością wypełniłbym jego zadanie tak jak On by mi kazał.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:24:11+01:00
Bóg jest najważniejszą osobą w moim życiu i bezgranicznie mu ufam. Jestem pewny, że poświęciłabym dla niego wszystko oprócz własnej rodziny i zgodziłabym się na wszystko o co mnie poprosi.
1 4 1
2009-11-25T16:28:31+01:00
Mysle ze balabym sie, obawiala tego zadania, ale chcialabym je wypelnic nalezycie. I tez jak bylabym dumna z tego ze to mnie wybral. Chociaz mialabym "na sercu" ucisk ogromu tego zadania i balabym sie zebym go "uniosla" na swoich barkach.
1 4 1