Odpowiedzi

2009-11-25T16:45:11+01:00
Rozdrabnianie to jest tak jakby gryzienie pokarmu a trawienie to rozklad chemiczny tego pokarmu
2009-11-25T16:54:08+01:00
1. rozdrabniania dokonują zęby i język. Pokarm jest gryziony, żuty i formowane są kęsy pokarmowe. Zmieniana jest tylko konsystencja pokarmu a nie jego i skład chemiczny.
W czasie trawienia uczestniczą enzymy które zmieniają
skład chemiczny bo rozkładają substancje złożone na substancje proste.

2.to chyba będą tłuszcze ale nie jestem pewna
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T20:09:24+01:00
1. Rozdrabnianie to jakby "dzielenie" na malutkie kawałeczki
2.Składniki to np. witaminy, białko, żelazo, wapń, węglowodany itd.
Mam nadzieję, że pomogłem ;D