Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:33:57+01:00
In the shelter of the tree - pod osłona dzrzewa
particularly dangerous circumstances - szczególnie niebezpieczne okolicznosci


chyba chodzilo o SURVIVE
I survived an illness - przezylem chorobe
2009-11-25T17:12:34+01:00
Shelter-schronienie
-I need a shelter from rain,because i don't want be wet
Particulary-szczególnie
-I like sweets,particulary chocolate.
Survive-przeżyć,przetrwać
-I must survive this sickness,because i have someone to live for.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T20:07:03+01:00
I was in the shelter.
Schroniłem się.

I like animals, particularly dogs.
Lubię zwierzęta, szczególnie psy.

w tym ci sie pomyliło bo nie ma takiego wyrazu ;/
jak juz to "survive"
I survive my dog`s death.
Przezywałem śmierć mojego psa.

Mam nadzieję, że pomogłem ;D