Odpowiedzi

2009-11-25T17:17:48+01:00
Zawsze w niedzile rano jem wspólnie śniadanie.Sprzatamy po nim.I na godzinę 11.00 idziemy na mszę niedzielną.Kiedy przyjdziemy z koscioła szykujemy pysznyy obiad.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T19:52:24+01:00
W niedziele moja rodzina zaczyna dzień od śniadania .Potem szykujemy się do Kościoła najczęściej na 9.30.Gdy wracamy z kościoła tak o 11.Potem mama zaczyna robić obiad my jej pomagamy.
1 1 1