Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T16:32:37+01:00
Na filmie ,,Wesoły łoś'' było w kinie 36 dorosłych i 44 dzieci. JAki procent widzów stanowili dorośli a jaki dzieci

36+44= 80

55%

w kalkullatorze 44/80=0,55 = 55%

proste :D
1 1 1
2009-11-25T16:32:21+01:00
36 - dorośli
44 - dzieci
80 - razem

dorośli:
36/80
9/20 = 45/100 = 45%

dzieci:
100% - 45% = 55%
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:35:35+01:00
36+44=80 - 100% widzów
80 --> 100%
36 --> x
x= (36x100):80=45 - liczba dorosłych w procentach

100%-45%=55% - liczba dzieci w procentach
1 5 1