Odpowiedzi

2009-11-25T16:37:01+01:00
Moim ulubonym ze zwierząt jest pies. Mam psa w domu, dostałam go pod choinę, kiedy miał zaledwie dwa miesiące. Jest spod rasy sznaucer i nazywa się Max. Bardzo lubi jeść, spać i szczekać. Jest cały czarny, ma piekne postawne łapy, cudowne oczy i krótki ogonek. Uwielbiam wychodzić z nim na dwór, czesać go i bawić się z nim. Nie zamieniłabym go na żadnego innego psa. Jest moim przyjacielem. Rozumiem się z nim lepiej niż cociazby z rodzicami. Ma bardzo duzo zalet jak i wad jak każdy z nas.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:37:21+01:00
Moim ulubionym pupilem jest mój piesek ...... jest on ze mną od chwili kiedy skończyłem ....lat . Bardzo go kocham i jestem do niego przywiązany. Ma on brunatną sierść i białe plamki na łapkach. Wygląda naprawdę uroczo czsem nie mogę oderwać wzroku od jego przyjemnego pyszczka z czarnym niczym mały węgielek noskiem. Piest jest rasy mieszanej i jest brązowy w łati o ciekawych kształtach. Ma on obróżkę z imieniem gdyż ludzie zawsze pytali jak się wabi. Naprawdę go lubie choć czsem potrafi bardzo napsocić!
5 4 5