Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T19:13:01+01:00
A)²²⁷₉₀Th ---> ⁴₂α + ²²³₈₈Ra
b)²²³₈₇Fr ---> β⁻ + ²²³₈₈Ra
c)²³⁸₉₂U ---> ⁴₂α + ²³⁴₉₀Th
d)⁴⁰₁₉K ---> β⁻ + ⁴⁰₂₀Ca
6 4 6
2009-11-25T21:48:24+01:00
A) tor ma inną masę atomową : 232
232 228
Th-----------> Ra
90 88


b)223 223
Fr----------> Rn
87 86


c) 238 234
U-----------> Th
92 90


d) 40 40
K-------------> A r
19 18
6 1 6