Odpowiedzi

2009-11-26T07:49:49+01:00
Wypiszę to w punktach :
1 Wezwanie Pogotowia ,opisanie co sie stało i gdzie ile osób rannych i oni wezwa straż pożarną
2 Zabezpieczenie miejsca wypadku np. Trójkątem ostrzegawczym
3 jeżeli damy rade to wyciągamy rannych
4 udzielamy pierwszej pomocy ( badanie ogólne )
5 czekamy do przyjazdu karetki

Chyba wypisałem wszystko co jest Najważniejsze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T11:32:49+01:00
1użyć telefonu i wpisać nr 997 - pogotowie
2czekamy az ktos odbierze ,opisujemy co sie stało i jestesmy ile osób rannych
3 dzwonymy na 998 i osamo co ap jak niemamy nic na koncie wystarczy 112
5 Zabezpieczenie miejsca wypadku np. Trójkątem ostrzegawczym jesli mamy
6 jeżeli damy rade to wyciągamy rannych ale musimy to robic ostroznie bo poszkodowana osoba moze miec uszkodzony kręgosłup
6 udzielamy pierwszej pomocy
7 okrywamy cieplo ta osobe
8 czekamy do przyjazdu karetki