Ułóż chronologicznie i podaj daty wydarzeń:
A. powstanie Spartakusa
B. reforma administracyjna Dioklecjana
C. śmierc Juliusza Cezara
D. wyprawa Hannibala na Rzym
E. objęcie jedynowładztwa przez Oktawiana
F. nawrócenie się Konstantyna a chrześcijaństwo.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:50:23+01:00
2.powstanie Spartakusa (73-71 r pne)
5.reforma administracyjna Dioklecjana ( pod koniec III w pne)
3.śmierc Juliusza Cezara (15 marca 44 r pne)
1.wyprawa Hannibala na Rzym (218r pne )
4.objęcie jedynowładztwa przez Oktawiana (42r pne)
6.nawrócenie się Konstantyna a chrześcijaństwo. (326 r ne)
2009-11-25T16:55:52+01:00
D)212-205 p.n.e
a)73-71p.n.e
e)50p.n.e
c)15 marzec 44p.n.e
f)755n.e