Oblicz ile w przybliżeniu wynosi pole koła
b) o promieniu 0,2m
d) o średnicy 2,2m
f) o obwodzie ¾π

dane jest koło o promieniu 8. ustal jak zmieni się pole tego koła jeżeli:
a)promień zwiekszymy o 2
b)promień zwiekszymy 2 razy

Pilnie potrzebuje
z góry dziekuje

2

Odpowiedzi

2009-11-25T17:04:03+01:00
B) 0,04 pi
lub 0,1256
d) 2r = 2,2
r= 1,1
1,21pi
lub 3,7994

r=8
64pi
lub 200.96
a) 8 + 2 = 10
r= 10
100pi
lub 314
b) 8 * 2 = 16
r= 16
256pi
lub 803,84
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T17:04:35+01:00
B) P= pi * r do kwadratu = 3,14* 0,04=0,1256

d) srednica= 2,2m to r= 1,1m
P= 3,14*1,21= 3,7999

f) O= 3/4 pi
2 pi r = 3/4 pi
2r= 3/4
r= 3/8=0,375
P= 3,14* 0,141= 0,44

a)r1=8
P1= pi* 64= 64pi
r2=8+2=10
P2= pi*100= 100pi
P2-P1= 100-64=36

b)
r1=8
P1= pi* 64= 64pi
r2=8*2=16
P2=pi*256=256pi
P2-P1=256pi-64pi= 192 pi
2 3 2