Odpowiedzi

2009-11-25T16:40:21+01:00
Uważam, że być sławnym oznacza, że inni ludzie cię rozpoznają, jesteś dla nich osobą do naśladowania, budząca powszechny szacunek u innych ludzi.Nie wystarczy zagrac w serialu, zaśpiewać piosenkę czy pokazac się z inną słwą, na bycie sławnym trzeba sobie zasłużyć jakić dobrym, slachetnym czynem. Niestety wiele osób jest słwanych nie za to kim tak naprawde jest, ale za to kogo zagrali, a przecież kazdy chce żeby to jego ludzie znali a nie jego bohatera.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:44:14+01:00
Myślę, że bycie sławnym jest dla niektórych jednocześnie zakończeniem swoich planów życiowych. Aby być sławnym, stać w świetle reflektorów należy poświęcić wiele czasu. Wiele osób marzy o sławie, ale czasami nie warto. Wielu ludziom sława odbija i przykładów nie musimy szukać daleko.
5 4 5
2009-11-25T17:14:34+01:00
Moim zdaniem być sławnym to znaczy być lubianym przez innych i być głównym tematem rozmów innych.
8 4 8