Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:06:22+01:00
Przed utworzeniem nowego artykułu przeczytaj Pomoc:Tworzenie nowych haseł lub poszukaj istniejącego artykułu, do którego mógłbyś stworzyć przekierowanie.

Do eksperymentów użyj brudnopisu lub najlepiej – gdy masz założone konto – prywatnego brudnopisu.

Po stworzeniu artykułu podaj źródła lub przypisy czyniące zawarte w nim informacje wiarygodnymi i sprawdzalnymi. Artykuł bez źródeł i przypisów może zostać zaznaczony jako wymagający dopracowania lub nawet usunięty bez ostrzeżenia.

Pomocy przy pisaniu artykułu szukaj w poradniku Tworzenie haseł, u wiki-przewodników lub też u administratorów.
2009-11-25T18:27:26+01:00
Np.Można się czegoś dowiedzieć!
;D
Dużo informacji,mówi się że z internetu powinno się mało korzystać a to nie prawda !
nawet podobne słowa
pozdr.
Mam nadzieje że pomogłam ;)