Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:48:24+01:00
Zeus-Piorun
Hera-Berło z kukułką, owoc granatu, na czole diament z gwiazdą
Posejdon-Trójząb
Apollo-Łuk, kołczan i lira
Artemida-Półksiężyc, łania
Hermes-Skrzydełka u nóg, kapelusza
Afrodyta-Owoce i kwiaty
Atena-Sowa
Ares-wilk, pies, orzeł
Hestia- (brak)
Hades-Zębata korona
Hefajstos-Młot kowalski
Dionizos-Bluszcz, kiść winogrona

2 2 2
2009-11-25T17:00:59+01:00
Zeus- wszyscy bogowie piorun
hera- płodność owoc granatu
posejdon- morza i oceany trójząb
apollo- sztuka lira
artemida- bogini łowów łuk i strzały
hermes- posłaniec bogów bóg wędrowców i złodziei laska herolda
afrodyta- bogini piękności rydwan róża mirt
atena- bogini mądrości wojny sprawiedliwej tarcza(egida) włócznia hełm sowa
ares- bóg wojny miecz tarcza jastrząb
hestia-bogini ogniska domowego ogień
hades-bóg podziemi berło klucze
hefajstos- bóg rzemiosła ognia kowali i złotników ogień i młot
dionizos- bóg urodzaju i winorośli wino i zabawa
1 5 1